måndag 6 februari 2017

v.6 -Vatten

Först av allt vill jag än en gång Tacka alla som var med i förra veckans Utmaning både här och på Instagram, så härligt
Ni visade verkligen helt underbara Tolkningar och Texter

Jag hoppas att ni tittade in hos varandra  för ni alla hade som sagt egna underbara Tolkningar på Ordet

Så var det Dax för nytt ord

VATTEN 
 Ett ord att tolka och fota med ett eller flera foton ❤

Här nedan kan du visa att du är med, så vi hittar varandras underbara bilder och Tolkningar
och lämna gärna kommentarer på varandras då sånt verkligen värmer


ALLA är välkomna att vara med att tolka ordet på sitt sätt !!
Inget är bättre eller sämre eller har rätt eller Fel
GLÖM INTE ATT DIN TOLKNING är UNIK och PERFEKT
Så var med du också 
Välkommen !

Kram

❤ Sanna 

10 kommentarer:

  1. Hej Sanna! Jag har bytt bloggadress så om du kan ändra i din lista :)
    Jag får det inte att funka här under, men adressen är:
    https://ankisbildblogg.wordpress.com/
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fixar direkt :)
    KRAM till dig fina Anki

    SvaraRadera
  3. Är så glad att ditt fototema har slagit igenom så stort! Det är du verkligen värd!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla som är med är fantastiska och alltid egna underbara tolkningar Love It
      KRAM

      Radera
  4. Fotokul med ord är kul med foto ord :-)
    Sannakul :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ordvitsar.. måste ta med lite sånt nästa år funderar på ord som kan tolkas på flera sätt mm det är alltid den egna tolkningen som är underbar att få se :)
      KRAM

      Radera
  5. Det är kul att se alla kort och egna tolkningar :)
    KRAM

    SvaraRadera
  6. FInt att utmaningen är igång hela veckan - bra för en trögis som jag vars hjärna inte fungerat i veckan ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här. Min hjärna har haft fokus på lite andra saker.

      Radera
  7. Av lite olika anledningar har jag inte fått tummen ur förrän idag. Men nu finns mitt bidrag med i listan.

    SvaraRadera